Numer 801 172 678

warianty zapisu 801 172 678 · 801-172-678 · 801172678 · 801 17 26 78 · 801-17-26-78 · 80 117 26 78 · 80-117-26-78 · 80 1 172 678 · 80-1-172-678 · (0 80) 117 26 78 · (0-80) 117-26-78 · (80) 117 26 78

Pokaż jak wybrać ten numer dzwoniąc z innego kraju » « Ukryj

Komentarze (36)

Dla mnie sprawa prosta. Nie zostałem poinformowany, że płacę za połączenie. Kropka. Nie polecam.
Strona Samsung.com zachęca w sprawie zakupu nowego urządzenia: "Zadzwoń do nas" i wskazuje jako jedyny tutaj nr 801172678. Zakupiłem sprzęt. Niestety cena zakupu aparatu ostatecznie jest wyższa o 12 zł z tytułu opłaty za rozmowę w sprawie zakupu. To jedyny sklep z jakim miałem do czynienia, gdzie sprzedawca Samsung Elektronics Polska Sp. z o.o. dokonując sprzedaży każe sobie za to płacić. Ciekawe czy za granicą dokonujący zakupu w sklepie Samsunga też płacą za to?
Nie dzwońcie na ten numer. Nieuczciwa infolinia Samsunga. Naliczyli mi opłatę za rozmowę z konsultantem, zero szacunku dla swoich klientów. Dlaczego nie mają normalnych numerów bez takich opłat?
Jeżeli to telefon firmy SAMSUNG - to jestem zniesmaczona. Dzwoniłam w sprawie uszkodzenia nowego sprzętu i co? Oni mnie skasowali za rozmowę? Bandyci. Trzeba sprawdzić to u Rzecznika Praw Konsumenta.
Infolinia Samsung. Alternatywny numer na infolinię: 22 607 93 33. Jak toś ma stacjonarne za darmo to może dzwonić na drugi numer. Szkoda, że wiedza większości ludzi jest za niska i zamiast wiedzieć, że numery 801 są płatne wylewają tutaj swoje żale ;)
 P.S. nie każda infolinia jest bezpłatna ;)
Samsung w Poznaniu serwis na ul. 27 grudnia - dzisiaj byłem tam, 2 problemy : samsung health po aktualizacji zablokowany, w drugim aparacie napuchnięta bateria i nie działa.... co zrobili w serwisie? NIC !!! odblokować nie potrafią/nie mogą ?, dostałem nr na infolinię ten 801172678 właśnie, może konsultant coś pomoże?...... drugi aparat: mam zrobić kopię zawartości i potem kilka tygodni czekania na wymianę baterii....... No to pojechałem do Media Markt w Pestce - odblokowanie "health" w kilka minut, drugi aparat ; chwilowo brak baterii jak będą mieli to powiadomią i wymiana na poczekaniu ..... Czy kiedykolwiek jeszcze pojadę do tego serwisu samsunga ????????
Chamstwo i złodziejstwo, ja 23 min czekałam i się nie doczekałam na konsultanta i 20 zł dodatkowo do rachunku
801172678 - infolinia samsunga płatna, ja za 3:45 minuty rozmowy musiałem zapłacic 2,48 zł.
UWAGA PŁATNE !!!!
 Dziadostwo. Niby pomagamy Ci ale zapłać. Drogo.
 Radzę NIE korzystać.
Pod tym nr siedza ludzie ktorzy nic nie potrafia,infolinia płatnea a oni ciągle muzyczki włączają,złodzieje nic więcej !!nie dzwoncie bo to i tak Wam nic nie da!!!tylko rachunek za telefon wzrosnie
Mi się z konsultantem Samsunga nie udało połączyć. Za odsłuchanie przez 11 minut muzyczki PLAY naliczył mi 7,44 zł + VAT.
Nie udało mi się dodzwonić. W sumie 30min słuchania bardzo złej jakości muzyki 
 i jeszcze bardziej irytujących komunikatów. Kilka dni później przyszedł zadziwiający rachunek z plusa. Zdecydowanie nie polecam - nieużyteczne i kosztowne...!!
ZDZIERSTWO !! Nikt nie informuje, że są to połączenia PREMIUM, płatność jak za zboże ! to się nadaje do UOKIK !!
Telefon do infolinii samsunga, płatny ekstra, zapłaciłem, w sieci orange, 2,90 zł za 10 minut rozmowy.
ZŁODZIEJE PIE......NI.NIE POMAGAJĄ ALE NABIJAJĄ SOBIE KIESE.
Infolinia dla Klientów SAMSUNG naliczanie rozmowy jesd wysokie... Chwila rozmowy kosztowala mnie okolo 40zł
NIe miałem żadnej informacji że połączenie jest płatne. Przełączano mnie kilkakrotnie, za kazdym razem kilka minut czekałem. Do rachunku doliczono mi ok 10 zł ( ORANGE ).
Większość ludzi w Polsce lubi się żalić, dlatego będą dzwonić na płatną infolinię :D 
 
 Jak kolega wcześniej napisał jest alternatywa, czyli bezpłatny stacjonarny. Nie widzę powodów aby robić jakieś ustępstwa od płatnych wersji infolinii, bo oczywiste jest, że infolinia też kosztuje. Fajnie jest obserwować wszystko tylko z punktu szarego konsumenta.
Dziadostwo zapłaciłem i ja Play Virgin 
 10min 6,2 zł plus VAT 
 Samsung by ich.....
złodziejska infolinia uważajcie
To rzeczywiście żenada. Taki chwyt poniżej pasa firmy która "dorobia" dodatkowo na swoich klientach. To prawda, ze kwoty nie są wysokie kilka, kilkanaście złotych ale sam fakt jest niezrozumiały i godny pożałowania.
Złodziejskie metody - nie mogę zrozumieć czemu takimi złodziejskimi metodami nie zajmie się prokuratura bo przecież jest to jawne oszustwo i naciąganie własnych klientów na dodatkowe koszta - chamstwo złodziejstwo po prostu - SKÓRWYSYŃSTWO NIC WIĘCEJ. NIBY RENOMOWANA I SZANUJĄCA SIĘ FIRMA A DZIAŁAJĄ JAK ZWYKLI OSZUŚCI I ZŁODZIEJE. SKANDAL
Wyszukiwałem numeru po otrzymaniu faktury za telefon opiewający na dodatkową kwotę +1.90 zł brutto za 2 połączenia, łącznie około 10 minut. Kontaktowałem się w celu otrzymania aktualnego statusu zgłoszenia usterki pralki Samsunga. Jak najbardziej podzielam opinie powyżej. Nie powinni pobierać opłat od swoich klientów. Mało tego, technik/serwisant do pralki zjawił się u mnie w momencie jak srałem w toalecie. Niekomfortowa sytuacja. To chyba była karma dla pracowników Samsunga.
Przecież numery zaczynające się na 801 są częściowo płatne, darmowe są 800.. A jak się nie jest tłumokiem, to na stronie mają też stacjonarny podany xd
Straciłem cały szacunek do firmy Samsung, nic mi nie pomogli, za to skasowali za rozmowę, konsultant bez żadnej wiedzy przedłużał rozmowę w nieskończoność. Obiecał oddzwonić, czekam już tydzień. CHAMSTWO !!!
Niestety, koszt połączenie jest drogie i wchodzi w pule połączeń PREMIUM.
Moja historia jest jak powyższe. Zaplaciłem ~12 pln za 15 minut sluchania muzyczki i 5 minut pytań w stylu "czy rzucił pan cegłą w tv", ofc nie pomogli.
Droższa jest chyba tylko infolinia boscha, ale tam korzystam świadomie i jest to linia techniczna KTS-a, gdzie dostaje konkretne odpowiedzi, tutaj pitolenie typu czy podłaczył pan pralkę do zasilania, masa zbędnych pytań, czas oczekiwania na konsultanta też sobie wliczają jako płatny. 
 W sumie niecałe 30 minut kosztowało prawie 20 zł, a ja tylko chciałem zgłosić usterkę i wezwać serwis, co powinno zając max 5 minut.
To jest infolinia Samsung. Jeżeli nie jesteś analfabetą to widzisz początek numeru 801. A to oznacza, że TWÓJ OPERATOR!!! naliczy opłatę za rozmowę, według umowy jaką z nim masz. Ja zapłaciłem 0,35 groszy za około 9 minut.
 Śmieszne to oburzenie co poniektórych na Samsunga.
 Przysłowie "o chłopie i zegarku mi się przypomina" :-)
Podłe złodzieje z Samsunga ja 50 zł wydałem na połączenie i konsultant poszedł coś sprawdzic i przyłączyli mnie do oceny ich pracy i tak sobie sprawę załatwione ze nic nie zalatwilem .Dobrze ze potem już nie dzwoniłem wstyd dla nich
proszę nie dzwonić do samsunga .Oszuści !!!!!czekasz na konsultanta i kasiroka dla nich leci
Nie wiem czemu, Samsung Brand Store jak mi się wyświetliło na telefonie do mnie dzwoni, jeśli nie mam żadnego produktu Samsung...
Samsung, płatny 
 Podają go jako pierwszy w instrukcji obsługi urządzenia, ale nie przypominają, że płatny 
 Nie polecam
Dałem sę nabrać na promocję w postaci odkupiu starego telefonu przy zakupie S8.
 Oczywiście kod który sam się powinien wygenerować nie istnieje, płatna infolinia tylko ściąga kasę i nic nie pomaga i jeszcze bezczelnie chcą żeby oceniać infolinię za twoją kasę. 
 Nie myślałem, że Samsung jest taką pazerną firmą. Apple przynajmniej gra w otwarte karty jest drogi i dobry i nie oszukuje pseudo promocjami. Nie dajcie się nabrać na promocję Samsunga!
Niestety, wszystkie wpisy są przestrogą dla osób ,które chcą połączyć się z infolinią SAMSUNGA.Przeżyłam to na własnej skórze!!! Rachunek za rozmowę horrendalny. I pomyśleć,że od lat mam telefon tej firmy.
kupiłem telewizor i nagle brakło vouczerów za 500 na hbogo zadzwoniłem na infolinie czekałem na konsultanta który nie odbiera telefonów i dostałem rachunek na 51 zł

Dodaj komentarz do numeru 801 172 678

* wymagane pola

Pierwszy raz na szukajnumeru.pl? :)
To proste! Będąc na stronie głównej zacznij wpisywać numer telefonu w szare prostokąty (możesz go także wkleić ze schowka). Kliknięcie przycisku Szukaj zapyta wybraną wyszukiwarkę (np. Google) o wszystkie strony, na których znajduje się dany numer, niezależnie od tego w jakiej formie jest zapisany.
W trakcie wpisywania, w dolnej części ekranu, otrzymasz informacje o prefiksie (sieć, operator, marka, strefa numeracyjna).
W górnej dolnej części ekranu otrzymasz również informację, czy numer wraz z komentarzami został znaleziony w naszej bazie oraz czy ewentualnie znajduje się w bazie numerów premium.
Rozumiem, zamknij ten komunikat